środa, 4 grudnia 2013

Koktajl z persymoną, kaki lub jeśli ktoś woli szaronem ;)

Moi kochani, mam nadzieję, że mimo coraz bardziej zimowej pogody nie zapominacie o piciu zdrowych koktajli. Warzyw i owoców w dalszym ciągu jest bardzo dużo i można skomponować taką mieszanką, jaką każdy z Was lubi. U mnie dzisiaj koktajl z różnych ziół, które rosną sobie na parapecie i z dostępnej teraz persymony, której inna nazwa to kaki lub sharon -albo po polsku po prostu szaron przez "sz" ;)


Potrzebujecie:

- świeże zioła - ja użyłam tymianku, bazylii, rozmarynu, kolendry i pietruszki
- owoc persymony, który wygląda tak :

- jabłko
- 1-2 łyżeczki soku z cytryny
- trochę siemienia lnianego
- ja dodaję też trochę kurkumy, bo jest bardzo zdrowa ;)


Owoce obieramy ze skórki, usuwamy gniazda nasienne, kroimy na kawałki i wrzucamy do blendera. Dodajemy ziarna siemienia lnianego, zioła według uznania i wodę. Do całości wyciskamy trochę soku z cytryny, który pomoże wchłonąć żelazo z naszych składników. Jabłko i persymona są dość słodkie, więc nie ma potrzeby dodawania ani cukru ani syropu z agawy.


Miksujemy wszystko i gotowe :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz