środa, 24 kwietnia 2013

Pasta z pieczonych warzyw + makaron

Z pieczonych warzyw z ostatniego posta możemy zrobić pyszną pastę. Nadaje się świetnie do pieczywa, ale też do makaronu.
 
Potrzebujecie:

- makaron kukurydziany
- mrożona cytryna




Pieczone warzywa przekręcamy przez maszynkę i gotowe. Możemy je też zblendować, ale ja wolę konsystencję po maszynce. 




I makaron z pastą z pieczonych warzyw. Makaron gotujemy w osolonej wodzie, odcedzamy i mieszamy z naszą pastą. Zamiast parmezanu posypany tartą mrożoną cytryną.


Smacznego !









6 komentarzy:

  1. o! nie pomyślałam aby to takich celów użyć maszynki zwykle blenduje ale to zupełnie inny efekt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie :) ja wolę stanowczo efekt po maszynce :)

      Usuń
  2. sprytna dziewczynka:) a dopiero co zachwycałam się warzywkami, a tu pasta wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie pomyślałam, żeby pieczone warzywa przekręcać w maszynce! Chyba spróbuję i zobaczę co z tego wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ta konsystencja jest dużo ciekawsza niż papka po blenderze :)

      Usuń